Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("Venta")

Filter

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Origin

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 2852

  • Page / 115
Export

Selection :

  • and

Une investigation empirique des attitudes, comportements et perceptions des produits et des formes de venteANTEBLIAN-LAMBREY, B; FRANCOIS, G.1998, 16 p.Book

Les représentations de la vente et de ses métiers dans la littérature. Confrontation avec la Mort d'un commis-voyageurBARTH, I.Journées Nationales des IAE. 2002, 14 p.Conference Paper

Typologie des pratiques de vente : construction exploratoire et critères d'appartenanceGANASSALI, S.International Research Seminar in Marketing. 1997, pp 113-134Conference Paper

Digital First Sale Gets a Shot in the ArmSANCHEZ, Joe.Online searcher. 2013, Vol 37, Num 3, pp 65-67, issn 2324-9684, 3 p.Article

Path dependence in personal selling : a meso-analysis of vertical integrationANDERSON, E; DALSACE, F; ROSS, W. T et al.2003, 52 p.Book

A theoretical model for testing new product sales velocity at small format retail storesSANDOH, Hiroaki; LARKE, Roy.Operations research. 2002, Vol 36, Num 2, pp 157-172, 16 p.Article

Improving your sales with the 'inside-out' approachKENNEDY, Jerry L.Tribology & lubrication technology. 2006, Vol 62, Num 6, issn 1545-858X, 32-36 [4 p.]Article

Store-patronage and light-trip behavior : a replication and extension = Proposition d'une typologie individuelle à partir du comportement de fréquentation des points de vente : les courses de dépannageVOLLE, P.1998, 11 p.Book

Etude de l'impact de la politique commerciale du point de vente sur la réponse promotionnelle par une approche neuronale = Analysis of the impact of the retailer policy on promotional response with a neural network techniqueMACE, S; DESMET, P.1997, 444 p.Thesis

Fernwärmepreise im Wettbewerb verkaufen = Vendre les prix du chauffage urbain en concurrence = Selling district heat prices in competitionDOMMANN, D.District heating international. 1989, Vol 18, Num 1, pp 51-58, issn 0933-6540, 6 p.Article

L'efficience des points de vente : une approche DEADIETSCH, M; HUBRECHT, A.Congrès international de l'Association Française de Marketing. 2000, pp 221-233Conference Paper

Selecting the retail price : Some comments on an unavoidable decisionSHATZKIN, L.Publishing research quarterly. 1997, Vol 13, Num 3, pp 103-109, issn 1053-8801Article

The short-term effect of store-level promotions on store choice, and the moderating role of individual variables = L'effet à court terme des opérations promotionnelles des distributeurs sur le choix des points de vente, et le rôle modérateur des variables individuellesVOLLE, P.1998, 19 p.Book

Médicaments à l'unité. Fractionner pour mieux soigner. OpinionsRIGAUD, N.SCIENCE ET SANTE. 2014, Num 18, pp 38-39, issn 2119-9051, 2 p.Article

Benefits to blood banks of a sales and operations planning processKEAL, Donald A; HEBERT, Phil.Transfusion (Philadelphia, PA). 2010, Vol 50, Num 12, pp 2785-2787, issn 0041-1132, 3 p., 2Article

Thermomètres à mercure : Interdits à la vente = Mercury thermometers : Sale is forbiddenLa Revue Prescrire. 1999, Vol 19, Num 192, pp 116-117, issn 0247-7750Article

A forecasting model to evaluate the profitability of price promotionsRINNE, H; GEURTS, M.European journal of operational research. 1988, Vol 33, Num 3, pp 279-289, issn 0377-2217Article

Vers un système de distribution ferroviaire international avec RESARAIL 2000. = Towards an international railway distribution system with RESARAIL 2000METZLER, J. -M; MAITRE, A.Revue générale des chemins de fer (1924). 1990, Vol 109, Num 12, pp 21-24, issn 0035-3183, 4 p.Article

Preventing ticket-switching of RFID-tagged items in apparel retail storesWEI ZHOU; PIRAMUTHU, Selwyn.Decision support systems. 2013, Vol 55, Num 3, pp 802-810, issn 0167-9236, 9 p.Article

Online algorithms for the multiple time series search problemWENMING ZHANG; YINFENG XU; FEIFENG ZHENG et al.Computers & operations research. 2012, Vol 39, Num 5, pp 929-938, issn 0305-0548, 10 p.Article

Un premier test du rôle de la perception du temps et des valeurs en matière de comportement d'achat par catalogueDJLASSI, S; FERRANDI, J. M.Journées Nationales des IAE. 2002, 10 p.Conference Paper

The impact of store positioning on store performance = Impact du positionnement du point de vente sur sa performanceREINARTZ, W. J; KUMAR, V.International Research Seminar in Marketing. 1997, pp 405-419Conference Paper

Effets dynamiques pre et post promotionnels. Proposition et test d'un modèle conceptuel visant à expliquer les effets de stockage et d'anticipation induits par une promotion = The determinants of promotion-induced stockpiling and decelerationMACE, S; NESLIN, S. A.Congrès International de l'Association Française du Marketing. 2001, n. pConference Paper

A new model for cycles in retail petrol pricesANDERSON, Edward.European journal of operational research. 2011, Vol 210, Num 2, pp 436-447, issn 0377-2217, 12 p.Article

Utilité des réducteurs de risque ? Une enquête exploratoire sur trois modes d'achat : magasin, catalogue, InternetCASES, A. S.Journées Nationales des IAE. 2000, 27 p.Conference Paper

  • Page / 115